Zarządzanie emocjami i komunikacją w sytuacjach trudnych w pracy lekarza- szkolenie odwołane

sobota, 14 mar 2020, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

    Opłatyzł0,00
    Prowadzącymgr Małgorzata Moczulska
    Punkty6

    Szkolenie odbędzie się w sali wykładowej Delegatury w Słupsku. Konieczność zapisu ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Zapisy przyjmujemy tel. (59) 840 31 55  lub oilsl@oilgdansk.pl

     

    1. Prowadzenie rozmowy z pacjentami i ich rodzinami, przyjmującymi postawy agresywne i roszczeniowe, wg dwóch modeli komunikacji:

    – model asertywny,

    – model empatyczny.

     

    1. Praca nad oddzieleniem emocji własnych od emocji rozmówcy, tj. pacjenta i rodziny,

    – technika płytka pracy nad emocjami,

    – technika głęboka,

    – ochrona własnych zasobów emocjonalnych.

     

    1. Mechanizmy wywierania wpływu na pacjentów:

    – zaangażowanie i współpraca pacjenta,

    – mechanizmy sympatii i antypatii,

    – elementy budujące autorytet w relacji lekarz – pacjent.