Zarządzanie emocjami i komunikacją w sytuacjach trudnych w pracy lekarza- szkolenie odwołane

sobota, 14 Mar 2020, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

Opłaty0,00
Prowadzącymgr Małgorzata Moczulska
Punkty6

Szkolenie odbędzie się w sali wykładowej Delegatury w Słupsku. Konieczność zapisu ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Zapisy przyjmujemy tel. (59) 840 31 55  lub oilsl@oilgdansk.pl

 

  1. Prowadzenie rozmowy z pacjentami i ich rodzinami, przyjmującymi postawy agresywne i roszczeniowe, wg dwóch modeli komunikacji:

– model asertywny,

– model empatyczny.

 

  1. Praca nad oddzieleniem emocji własnych od emocji rozmówcy, tj. pacjenta i rodziny,

– technika płytka pracy nad emocjami,

– technika głęboka,

– ochrona własnych zasobów emocjonalnych.

 

  1. Mechanizmy wywierania wpływu na pacjentów:

– zaangażowanie i współpraca pacjenta,

– mechanizmy sympatii i antypatii,

– elementy budujące autorytet w relacji lekarz – pacjent.