Zarządzanie emocjami i komunikacją w sytuacjach trudnych w pracy lekarza. Szkolenie e-learningowe

sobota, 17 paź 2020, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

    Opłatyzł0,00
    Prowadzącymgr Małgorzata Moczulska
    Punkty6
    1. Prowadzenie rozmowy z pacjentami i ich rodzinami, przyjmującymi postawy agresywne i roszczeniowe, wg dwóch modeli komunikacji:

    – model asertywny,

    – model empatyczny.

    1. Praca nad oddzieleniem emocji własnych od emocji rozmówcy, tj. pacjenta i rodziny,

    – technika płytka pracy nad emocjami,

    – technika głęboka,

    – ochrona własnych zasobów emocjonalnych.

    1. Mechanizmy wywierania wpływu na pacjentów:

    – zaangażowanie i współpraca pacjenta,

    – mechanizmy sympatii i antypatii,

    – elementy budujące autorytet w relacji lekarz – pacjent.