Nowe substancje psychoaktywne, czyli mózg pod wpływem

sobota, 7 Mar 2020, 10:00

Opłaty0,00
Prowadzącymgr Radosław Gruss
Punkty3

•„Dopalacze” – nowa twarz problemu społecznego
•Marketing w służbie „dopalaczy”, czyli w jaki sposób sprzedaje się „dopalacze” w sklepach stacjonarnych i internecie
•„Dopalacz” jako produkt (różnorodność opakowań, skład, informacje zawarte na opakowaniu, instrukcje użytkowania, gadżety służące do użytkowania dopalaczy)
•Formy „dopalaczy” (susz, proszek, kryształy, pyłki, c-płyny, amulety, wyroby modelarskie, bentley, GBL)
•Bitcoin, czyli waluta, za którą można kupić wszystko
•Objawy zażycia „dopalaczy”, konsekwencje zdrowotne
•Skala zjawiska
•Nowe trendy w zakresie zażywania „dopalaczy” – e-narkotyki (dosy)
•Formy pomocy osobom z problemem użytkowania „dopalaczy” (infolinia „dopalaczowa”, anonimowy punkt konsultacyjny w sprawie „dopalaczy”
•Dialog zamiast monologu, czyli jak należy rozmawiać o „dopalaczach”