Nowe substancje psychoaktywne, czyli mózg pod wpływem

sobota, 26 Paź 2019, 10:00

Opłaty0,00
Prowadzącymgr Radosław Gruss
Punkty3
  • „Dopalacze” – nowa twarz problemu społecznego
  • Marketing w służbie „dopalaczy”, czyli w jaki sposób sprzedaje się „dopalacze”

       w sklepach stacjonarnych i internecie 

  • „Dopalacz” jako produkt (różnorodność opakowań, skład, informacje zawarte na opakowaniu, instrukcje użytkowania, gadżety służące do użytkowania dopalaczy)
  • Formy „dopalaczy” (susz, proszek, kryształy, pyłki, c-płyny, amulety, wyroby modelarskie, bentley, GBL)
  • Bitcoin, czyli waluta, za którą można kupić wszystko….
  • Objawy zażycia „dopalaczy”, konsekwencje zdrowotne
  • Skala zjawiska
  • Nowe trendy w zakresie zażywania „dopalaczy” – e-narkotyki (dosy)
  • Formy pomocy osobom z problemem użytkowania „dopalaczy” (infolinia „dopalaczowa”, anonimowy punkt konsultacyjny w sprawie „dopalaczy”
  • Dialog zamiast monologu, czyli jak należy rozmawiać o „dopalaczach”…