sobota, 26 paź 2019, 10:00
Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia
Opłaty | zł0,00 |
Prowadzący | mgr Radosław Gruss |
Punkty | 3 |
- „Dopalacze” – nowa twarz problemu społecznego
- Marketing w służbie „dopalaczy”, czyli w jaki sposób sprzedaje się „dopalacze”
w sklepach stacjonarnych i internecie
- „Dopalacz” jako produkt (różnorodność opakowań, skład, informacje zawarte na opakowaniu, instrukcje użytkowania, gadżety służące do użytkowania dopalaczy)
- Formy „dopalaczy” (susz, proszek, kryształy, pyłki, c-płyny, amulety, wyroby modelarskie, bentley, GBL)
- Bitcoin, czyli waluta, za którą można kupić wszystko….
- Objawy zażycia „dopalaczy”, konsekwencje zdrowotne
- Skala zjawiska
- Nowe trendy w zakresie zażywania „dopalaczy” – e-narkotyki (dosy)
- Formy pomocy osobom z problemem użytkowania „dopalaczy” (infolinia „dopalaczowa”, anonimowy punkt konsultacyjny w sprawie „dopalaczy”
- Dialog zamiast monologu, czyli jak należy rozmawiać o „dopalaczach”…