sobota, 14 maj 2022, 10:00
Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia
Opłaty | zł0,00 |
Prowadzący | mgr Radosław Gruss |
Punkty | 3 |
• Marketing w służbie „nowych narkotyków” – dostępność
• „Nowe narkotyki” jako produkty (charakterystyka różnorodność opakowań, skład, informacje zawarte na opakowaniu, instrukcje użytkowania, gadżety służące do ich
• użytkowania)
• Formy „nowych narkotyków” (susz, proszek, kryształy, pyłki, c-płyny, amulety, wyroby modelarskie, bentley, GBL)
• Bitcoin, czyli waluta, za którą można kupić wszystko
• Objawy i konsekwencje zdrowotne zażywania „nowych narkotyków”
• Skala zjawiska
• Nowe trendy w zakresie zażywania „nowych narkotyków” – e-narkotyki (dosy)
• Chemsex
• Dialog zamiast monologu, czyli jak należy rozmawiać o „nowych narkotykach”