sobota, 21 sty 2023, 10:00
Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia
Opłaty | zł0,00 |
Prowadzący | mgr Radosław Gruss |
Punkty | 3 |
1.„Dopalacze” – nowa twarz problemu społecznego. Marketing w służbie „dopalaczy”, czyli w jaki sposób sprzedaje się „dopalacze” w sklepach stacjonarnych i internecie
2.„Dopalacz” jako produkt (różnorodność opakowań, skład, informacje zawarte na opakowaniu, instrukcje użytkowania, gadżety służące do użytkowania dopalaczy)
3.Formy „dopalaczy” (susz, proszek, kryształy, pyłki, c-płyny, amulety, wyroby modelarskie, bentley, GBL)
4.Bitcoin, czyli waluta, za którą można kupić wszystko
5.Objawy zażycia „dopalaczy”, konsekwencje zdrowotne
6.Skala zjawiska
7.Nowe trendy w zakresie zażywania „dopalaczy” – e-narkotyki (dosy)
8.Formy pomocy osobom z problemem użytkowania „dopalaczy” (infolinia „dopalaczowa”, anonimowy punkt konsultacyjny w sprawie„dopalaczy”
9.Dialog zamiast monologu, czyli jak należy rozmawiać o „dopalaczach”.