Nieporozumienia, konflikt, agresja – postępowanie w sytuacjach trudnych w kontakcie z pacjentem i zespołem- ODWOŁANE

sobota, 9 mar 2019, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

    Opłatyzł0,00
    Prowadzącymgr. Małgorzata Moczulska
    Punkty6

    SZKOLENIE ODWOŁANE Z UWAGI NA MAŁĄ LICZBĘ ZAPISANYCH UCZESTNIKÓW

    Program spotkania (6 h)

    a) rodzaje i dynamika emocji w sytuacjach trudnych,

    b) wpływ emocji na procesy poznawcze: błędy percepcyjne i schematy myślowe w sytuacji konfliktowej,c) radzenie sobie w kontakcie z rozmówcą o postawie agresywnej:

    – techniki zarządzania własnymi emocjami oraz zachowania dystansu wobec emocji rozmówcy,

    – sposoby konstruktywnego nastawienia się wobec pacjenta/zespołu,

    – rozwiązywanie sytuacji trudnych – poprzez stopniowanie komunikatów w zależności od sytuacji –  nieporozumienia, konfliktu czy wystąpienia agresji.

    d) różnice w postępowaniu w kontakcie z pacjentem a w kontakcie z zespołem.