Nieporozumienia, konflikt, agresja – postępowanie w sytuacjach trudnych w kontakcie z pacjentem i zespołem- DELEGATURA SŁUPSK

sobota, 16 Mar 2019, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

Opłaty0,00
Prowadzącymgr Małgorzata Moczulska
Punkty6

ZAPISY NA SZKOLENIE W DELEGATURZE SŁUPSK- tel./fax (59) 840 31 55 

 

 

Program szkolenia:

1.Rodzaje i dynamika emocji w sytuacjach trudnych,

2.Wpływ emocji na procesy poznawcze: błędy percepcyjne i schematy myślowe w sytuacji konfliktowej,

3.Radzenie sobie w kontakcie z rozmówcą o postawie agresywnej:

– techniki zarządzania własnymi emocjami oraz zachowania dystansu wobec emocji rozmówcy,

– sposoby konstruktywnego nastawienia się wobec pacjenta/zespołu,

– rozwiązywanie sytuacji trudnych – poprzez stopniowanie komunikatów w zależności od sytuacji –  nieporozumienia, konfliktu czy wystąpienia agresji.

4. Różnice w postępowaniu w kontakcie z pacjentem a w kontakcie z zespołem