Nieporozumienia, konflikt, agresja – postępowanie w sytuacjach trudnych w kontakcie z pacjentem i zespołem- BRAK MIEJSC

sobota, 17 Lis 2018, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

Opłaty0,00
Prowadzącymgr Małgorzata Moczulska
Punkty6

BRAK MIEJSC

 

 

Program szkolenia:

1. rodzaje i dynamika emocji w sytuacjach trudnych,

2. wpływ emocji na procesy poznawcze: błędy percepcyjne i schematy myślowe w sytuacji konfliktowej,

3. radzenie sobie w kontakcie z rozmówcą o postawie agresywnej:

– techniki zarządzania własnymi emocjami oraz zachowania dystansu wobec emocji rozmówcy,

– sposoby konstruktywnego nastawienia się wobec pacjenta/zespołu,

– rozwiązywanie sytuacji trudnych – poprzez stopniowanie komunikatów w zależności od sytuacji –  nieporozumienia, konfliktu czy wystąpienia agresji.

4. różnice w postępowaniu w kontakcie z pacjentem a w kontakcie z zespołem