Nieporozumienia, konflikt, agresja-postępowanie w sytuacjach trudnych w kontakcie z pacjentem i zespołem

sobota, 12 maj 2018, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

    Opłatyzł0,00
    Prowadzącymgr Małgorzata Moczulska
    Punkty6

    Program szkolenia:

    1. a) zasoby poznawcze i emocjonalne a poczucie satysfakcji z pracy,
    2. b) rozwijanie zasobów poznawczych,

    – wpływ procesów myślowych na procesy emocjonalne i odwrotnie: wpływ emocji na spostrzeganie, pamięć i myślenie,

    – wykorzystanie technik myślowych w oszczędzaniu własnych zasobów emocjonalnych,

    1. c) praca emocjonalna lekarza: technika płytka i głęboka,

    – zastosowanie technik pracy emocjonalnej w sytuacji przeciążenia pracą, kontaktu z pacjentem o postawie agresywnej, w konfliktach,

    1. d) zasady przeciwdziałania wypaleniu sił,

    – trzy obszary działań profilaktycznych.