sobota, 27 lis 2021, 10:00
Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia
Opłaty | zł0,00 |
Prowadzący | mgr Radosław Gruss |
Punkty | 3 |
Dopalacze” – nowa twarz problemu społecznego
Marketing w służbie „dopalaczy”, czyli w jaki sposób sprzedaje się „dopalacze” w sklepach stacjonarnych i internecie
„Dopalacz” jako produkt (różnorodność opakowań, skład, informacje zawarte na opakowaniu, instrukcje użytkowania, gadżety służące do
użytkowania dopalaczy)
Formy „dopalaczy” (susz, proszek, kryształy, pyłki, c-płyny, amulety, wyroby modelarskie, bentley, GBL)
Bitcoin, czyli waluta, za którą można kupić wszystko
Objawy zażycia „dopalaczy”, konsekwencje zdrowotne
Skala zjawiska
Nowe trendy w zakresie zażywania „dopalaczy” – e-narkotyki (dosy)
Formy pomocy osobom z problemem użytkowania „dopalaczy” (infolinia „dopalaczowa”, anonimowy punkt konsultacyjny w sprawie„dopalaczy”
Dialog zamiast monologu, czyli jak należy rozmawiać o „dopalaczach”