26 grudnia 2024

Kierownik ds. medycznych

 
LokalizacjaTrójmiasto
Numer kontaktowy58 5516331
Adres emailkadry@uzdrowiskosopot.pl
Kwota wynagrodzenia od - do12000zł-14000zł
Uzdrowisko Sopot Sp. z o.o. Sanatorium Leśnik zatrudni na stanowisko Kierownik ds. Medycznych Wymagania: 1. Wykształcenie -wyższe medyczne i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny 5 lat w zawodzie lub, – wyższe medyczne i specjalizacja I stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny 5 lat w zawodzie lub, -tytuł magistra na kierunku pielęgniarstwo lub położnictwo i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, lub innej dziedziny mającej zastosowanie w ochronie zdrowia 6 lat w zawodzie; lub, -wyższe i studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia 6 lat w zawodzie 2. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min 5 lat. 3. Wiedzę w zakresie obowiązujących regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania uzdrowiskowych podmiotów leczniczych. Zadania: 1. Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracą jednostek i komórek organizacyjnych oraz stanowisk, wchodzących w skład Pionu Medycznego. 2. Zapewnienie wymaganej, zgodnie z przepisami prawnymi, zawartymi przez Uzdrowisko Sopot umowami i stanem wiedzy medycznej, opieki lekarsko-pielęgniarskiej pacjentom przebywającym na kuracji oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur medycznych i Praw Pacjenta oraz utrzymaniem należytego standardu opieki medycznej i zabiegów leczniczych świadczonych na rzecz klientów. 3. Rozpatrywanie skarg klientów dotyczących poziomu świadczonych usług we współpracy z innymi komórkami merytorycznymi. 4. Sporządzanie programów i planów optymalnego wykorzystania bazy leczniczej i zabiegowej. 5. Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania obiektów i urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego, zgodnie z potrzebami profilów leczniczych oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Czynny udział w kontrolach przeprowadzanych przez NFZ, ZUS, Sanepid i innych. 7. Analizowanie potrzeb i zapewnienie personelu medycznego pod sporządzane oferty do kontraktów zawieranych z NFZ i ZUS. 8. Nadzór nad prowadzeniem, obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej . 9. Akceptacja merytoryczna faktur za usługi wykonane przez lekarzy i inny personel medyczny. 10. Zapewnienie merytorycznego nadzoru nad świadczonymi przez podmiot leczniczy usługami z zakresu lecznictwa przez pracowników. 11. Zorganizowanie i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz racjonalnego planowania zabiegów dla pacjentów m.in. poprzez zoptymalizowanie wykorzystania funkcji systemu Kuracjusz. 12. Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą pielęgniarek, a także niższego personelu medycznego. 13. Udział w przygotowaniu, nadzorowanie i kontrolowanie sporządzania ofert na realizację świadczeń w postępowaniach ogłaszanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia i Zakład Ubezpieczeń Społecznych. 14. Zapewnienie bezpieczeństwa pacjentom i organizacja udzielania pomocy medycznej. 15. Planowanie, analizy i sprawozdawczość w zakresie zadań realizowanych w pionie medycznym. 16. Wnoszenie zmian do rejestru urządzeń i zakładów lecznictwa uzdrowiskowego oraz ewidencji zatrudnionego personelu medycznego prowadzonego przez Naczelnego Lekarza Uzdrowisk zgodnie z przepisami. 17. Planowanie grafików, harmonogramów pracy, rozliczanie godzin pracy, sporządzanie planów urlopów podległego personelu. 18. Dokonywanie okresowych analiz i oceny pracy podległego personelu pod kątem organizacji i poziomu świadczonych usług oraz racjonalnego wykorzystania posiadanych kwalifikacji. 19. Współpraca z lekarzami, szerzenie profilaktyki i oświaty zdrowotnej wśród personelu i pacjentów. 20. Kontrola gospodarki lekami i materiałami opatrunkowymi. 21. Dbanie o prawidłowe wyposażenie dyżurek pielęgniarskich, gabinetów lekarskich w niezbędny sprzęt pod kątem zgodności z wymogami ustawowymi. 22. Opracowywanie rocznych planów budżetów podległych komórek organizacyjnych oraz planów zatrudnienia i nadzór nad prawidłowym i pełnym wykorzystaniem kadry w pionie lecznictwa. 23. Realizowanie planów finansowych i strategicznych oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej w centrach kosztów wewnętrznych. 24. Znajomość, przestrzeganie wymagań i realizacja zadań wynikających z polityki i celów jakości oraz dokumentacji zintegrowanego systemu zarządzania jakością.