Do 8 maja br można zgłaszać swój udział w VI Ogólnopolskich Regatach Żeglarskich organizowanych przez Okręgową Izbę Lekarską w Gdańsku.
1. TERMIN I MIEJSCE REGAT:
23-24 maja 2015r. (sobota, niedziela) – Zatoka Pucka
2. ORGANIZATOR:
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA W GDAŃSKU Komisja Kultury Sportu i Rekreacji
3. WSPÓŁORGANIZATORZY:
– Harcerski Ośrodek Morski
4. BIURO REGAT:
Harcerski Ośrodek Morski 84-100 Puck, ul. Żeglarzy 1
Tel. (58) 673 21 50, hom@hompuck.org
Informacji udziela: Przemysław Rzepecki tel. 693 525 263
Marcin Szczęśniak tel. 603 696 160
Sławomir Dębicki 501 674 698 (58) 673 21 50 sprawy techniczne
5.ZGŁOSZENIA DO REGAT:
Do dnia 8 maja 2015 r. Okręgowa Izba Lekarska Gdańsk
druk ZGŁOSZENIA DO REGAT do pobrania ze strony www.oilgdansk.pl należy wypełnić , zeskanować i wraz ze zeskanowanym potwierdzeniem wpłaty wpisowego na konto HOM przesłać na adres mailowy oil@oilgdansk.pl
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
6.WYMAGANIA OD UCZESTNIKÓW:
– liczba członków załogi – 3 lub 4 osoby.
– prowadzący jednostkę minimum w stopniu żeglarza jachtowego.
– znajomość przepisów PZŻ, przepisów Regatowych, przestrzeganie instrukcji żeglugi, umiejętność pływania.
7.SPOSÓB PROWADZENIA REGAT:
Przewiduje się rozegranie 5 wyścigów w sobotę 23.05.2015r.
4 wyścigi w niedzielę 24.05.2015r.
Szczegóły poda Sędzia Główny w instrukcji żeglugi i komunikacie sędziowskim.
Regaty zostaną uznane za ważne przy rozegraniu min. 2 wyścigów.
8. PROGRAM REGAT
22.05.2015r. piątek przyjazd uczestników regat, zakwaterowanie, nocleg w HOM Puck
23.05.2015r. sobota
8.00-9.00 śniadanie
9.00-10.00 zgłaszanie się załóg do regat, losowanie łodzi, przygotowywanie
łodzi do regat
10.00 otwarcie regat, odprawa sterników
11.00-15.00 regaty
15.00-16.00 obiad
19.30 biesiada przy grillu i koncert szantowy
24.05.2015r. niedziela
8.00-09.00 śniadanie
10.00-13.00 regaty
13.00-14.00 zdawanie sprzętu, obiad
14.30 zakończenie regat, ogłoszenie wyników, wręczenie nagród.
9. INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Wpisowe do regat 150 zł/osoba
Płatne na konto: Bank Spółdzielczy Puck 96 8348 0003 0000 0000 3896 0001
HOM 84-100 Puck ul. Żeglarzy 1, tytuł wpłaty ( VI Regaty Lekarzy – pobyt w HOM imię i nazwisko uczestników)
Opłata protestowa 150zł
10. W RAMACH WPISOWEGO ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
– wyżywienie od śniadania 23.05.2015r. do obiadu 24.05.2015r.
– zakwaterowanie 22.05.2015r. do 24.05.2015r. ( w zgłoszeniu proszę podać ile osób i z ilu noclegów będziecie Państwo korzystać ) Uwaga !!! Nie rezerwujecie Państwo noclegów w trakcie trwania regat indywidualnie w HOM w Pucku ! Miejsca noclegowe będą przydzielane przez organizatorów na podstawie zgłoszeń do regat. Ewentualny nocleg dla osób towarzyszących możliwy będzie jedynie po zamknięciu listy zgłoszeń do regat i zakwaterowaniu uczestników regat, jeśli zostaną wolne miejsca noclegowe w HOM.
– ubezpieczenie NW uczestników
– łodzie do regat oraz kamizelki asekuracyjne dla uczestników regat
– nagrody dla uczestników
Informacje o regatach i łodzi PUCK na stronie www.klasapuck.org. Na zdjęciu- ubiegłoroczni zwycięzcy regat w Pucku.
1. TERMIN I MIEJSCE REGAT:
23-24 maja 2015r. (sobota, niedziela) – Zatoka Pucka
2. ORGANIZATOR:
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA W GDAŃSKU Komisja Kultury Sportu i Rekreacji
3. WSPÓŁORGANIZATORZY:
– Harcerski Ośrodek Morski
4. BIURO REGAT:
Harcerski Ośrodek Morski 84-100 Puck, ul. Żeglarzy 1
Tel. (58) 673 21 50, hom@hompuck.org
Informacji udziela: Przemysław Rzepecki tel. 693 525 263
Marcin Szczęśniak tel. 603 696 160
Sławomir Dębicki 501 674 698 (58) 673 21 50 sprawy techniczne
5.ZGŁOSZENIA DO REGAT:
Do dnia 8 maja 2015 r. Okręgowa Izba Lekarska Gdańsk
druk ZGŁOSZENIA DO REGAT do pobrania ze strony www.oilgdansk.pl należy wypełnić , zeskanować i wraz ze zeskanowanym potwierdzeniem wpłaty wpisowego na konto HOM przesłać na adres mailowy oil@oilgdansk.pl
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
6.WYMAGANIA OD UCZESTNIKÓW:
– liczba członków załogi – 3 lub 4 osoby.
– prowadzący jednostkę minimum w stopniu żeglarza jachtowego.
– znajomość przepisów PZŻ, przepisów Regatowych, przestrzeganie instrukcji żeglugi, umiejętność pływania.
7.SPOSÓB PROWADZENIA REGAT:
Przewiduje się rozegranie 5 wyścigów w sobotę 23.05.2015r.
4 wyścigi w niedzielę 24.05.2015r.
Szczegóły poda Sędzia Główny w instrukcji żeglugi i komunikacie sędziowskim.
Regaty zostaną uznane za ważne przy rozegraniu min. 2 wyścigów.
8. PROGRAM REGAT
22.05.2015r. piątek przyjazd uczestników regat, zakwaterowanie, nocleg w HOM Puck
23.05.2015r. sobota
8.00-9.00 śniadanie
9.00-10.00 zgłaszanie się załóg do regat, losowanie łodzi, przygotowywanie
łodzi do regat
10.00 otwarcie regat, odprawa sterników
11.00-15.00 regaty
15.00-16.00 obiad
19.30 biesiada przy grillu i koncert szantowy
24.05.2015r. niedziela
8.00-09.00 śniadanie
10.00-13.00 regaty
13.00-14.00 zdawanie sprzętu, obiad
14.30 zakończenie regat, ogłoszenie wyników, wręczenie nagród.
9. INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Wpisowe do regat 150 zł/osoba
Płatne na konto: Bank Spółdzielczy Puck 96 8348 0003 0000 0000 3896 0001
HOM 84-100 Puck ul. Żeglarzy 1, tytuł wpłaty ( VI Regaty Lekarzy – pobyt w HOM imię i nazwisko uczestników)
Opłata protestowa 150zł
10. W RAMACH WPISOWEGO ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
– wyżywienie od śniadania 23.05.2015r. do obiadu 24.05.2015r.
– zakwaterowanie 22.05.2015r. do 24.05.2015r. ( w zgłoszeniu proszę podać ile osób i z ilu noclegów będziecie Państwo korzystać ) Uwaga !!! Nie rezerwujecie Państwo noclegów w trakcie trwania regat indywidualnie w HOM w Pucku ! Miejsca noclegowe będą przydzielane przez organizatorów na podstawie zgłoszeń do regat. Ewentualny nocleg dla osób towarzyszących możliwy będzie jedynie po zamknięciu listy zgłoszeń do regat i zakwaterowaniu uczestników regat, jeśli zostaną wolne miejsca noclegowe w HOM.
– ubezpieczenie NW uczestników
– łodzie do regat oraz kamizelki asekuracyjne dla uczestników regat
– nagrody dla uczestników
Informacje o regatach i łodzi PUCK na stronie www.klasapuck.org. Na zdjęciu- ubiegłoroczni zwycięzcy regat w Pucku.