Nieporozumienia, konflikt, agresja – postępowanie w sytuacjach trudnych w kontakcie z pacjentem i zespołem- BRAK MIEJSC

sobota, 17 lis 2018, 9:00

Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia

    Opłatyzł0,00
    Prowadzącymgr Małgorzata Moczulska
    Punkty6

    BRAK MIEJSC

     

     

    Program szkolenia:

    1. rodzaje i dynamika emocji w sytuacjach trudnych,

    2. wpływ emocji na procesy poznawcze: błędy percepcyjne i schematy myślowe w sytuacji konfliktowej,

    3. radzenie sobie w kontakcie z rozmówcą o postawie agresywnej:

    – techniki zarządzania własnymi emocjami oraz zachowania dystansu wobec emocji rozmówcy,

    – sposoby konstruktywnego nastawienia się wobec pacjenta/zespołu,

    – rozwiązywanie sytuacji trudnych – poprzez stopniowanie komunikatów w zależności od sytuacji –  nieporozumienia, konfliktu czy wystąpienia agresji.

    4. różnice w postępowaniu w kontakcie z pacjentem a w kontakcie z zespołem