sobota, 12 lis 2016, 9:00
Szkolenie odbędzie się w sali wykładowej Delegatury w Elblągu. Konieczność zapisu ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Zapisy przyjmujemy tel. 55 235 39 25 lub oilel@oilgdansk.pl
Zgłoś chęć powtórzenia szkolenia
Opłaty | zł0,00 |
Prowadzący | mgr Małgorzata Moczulska |
Punkty | 6 |
- Sposoby wykorzystania własnych emocji pozytywnych i negatywnych w budowaniu współpracy z pacjentem
- empatia jako najskuteczniejsza forma nawiązywania porozumienia z pacjentem i rodziną
- Emocje negatywne pacjenta i ich źródło w jego niezaspokojonych potrzebach.
- Ćwiczenia warsztatowe z empatii wobec samego siebie:
- świadomość własnych emocji i potrzeb
- wyrażanie własnych emocji lekarza w sposób empatyczny
- rola komunikacji empatycznej w przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu.
- Ćwiczenia warsztatowe z empatii wobec pacjenta/jego rodziny:
- komunikaty empatyczne wobec postaw roszczeniowych i agresywnych pacjenta i rodziny
- komunikaty empatyczne dające pacjentowi wsparcie
- komunikaty empatyczne a asertywne – warunki ich zastosowania − kiedy zrezygnować z wyrażania empatii